رویدادها آرشیو خبر ها
یک قرارداد تجاری دیگر ...

یک قرارداد تجاری دیگر ...

یوونتوس یک مشارکت منطقه ای جدید با بانک IBA در آذربایجان و ایجاد یک آکادمی یوونتوس این کشور را آغاز کرد تا روابط بین الملل یووه هر روز در پی اهدافی جدید و جهانی باشد.

 

کنفرانس مطبوعاتی یوونتوس برای همکاری با بانک بین المللی آذربایجان و یک همکاری جدید منطقه ای در باکو پایتخت این کشور برگزار شد.

 

در مراسم معارفه مقرر شد، قراردادی 3ساله بین دو طرف به امضا رسید که در این مراسم معاون مدیر عامل IBA منصورف, رئیس مشارکت و درآمدزایی شرکت جهانی یوونتوس, دیوید ترزگه اسطوره باشگاه و جیانلوکا پسوتو مدیر ورزشی Jآکادمی حضور داشتند.

 

عنوان رسمی شرکت partner منطقه ای, IBA قادر به ترویج محصولات خود و استفاده از آرم یوونتوس برروی محصولات و استفاده از تصاویر بازیکنان یوونتوس برای انجام فعالیت های اقتصادی درون جمهوری آذربایجان خواهد بود.

 

این همکاری پنجمین منطقه یوونتوس در 16 ماه گذشته است و این امر خود گواه رشد مستمر یوونتوس در سطح بین المللی است, ریچی در این باره گفت:

 

ما مفتخریم از حضور در یک کشور بزرگ مانند آذربایجان که دارای پتانسیل های زیادی است و همچنین همکاری با یک بانک بین المللی در این کشور.

 

همچنین منصوروف گفت:

 

ما مفتخر هستیم از اعلام این همکاری بسیار مهم با موفق ترین باشگاه در ایتالیا که هر دو مکمل هم هستیم و این همکاری باعث تقویت و پیشرفت جوانان در آذربابجان می شود و به ما اجازه خواهد داد که ارزش های اصلی یوونتوس را در سراسر جهان به نمایش بگذاریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: